יום רביעי, 24 באוגוסט 2011

דיווח: האייפון בדרך ל-Sprint, השקה באמצע אוקטובר

מפעילת הסלולר השלישית בגודלה בארה"ב צפויה להצטרף לשתי מתחרותיה הגדולות במדינה ולמכור את האייפון החל מהדגם הבא. השקת האייפון בדגם החדש צפויה להתקיים במקביל בקרב שלוש מפעילות הסלולר הגדולות בארה"ב באמצע חודש אוקטובר
דיווח נוסף, שוב ממקור אמין, מלמד כי השקתו של הדגם הבא של מכשיר האייפון תתקיים ככל הנראה רק באמצע חודש אוקטובר. בהתחשב בעובדה שאפל עדיין לא שלחה הזמנות לאירוע ההכרזה המסורתי שלה, סביר להניח שהוא לא צפוי להתקיים בתחילת חודש ספטמבר אלא רק בשלב מאוחר יותר.

מפעילת הסלולר האמריקנית השלישית בגודלה: Sprint, תצטרף בקרוב לרשת AT&T, הראשונה שמכרה את מכשיר האייפון תחת הסכם בלעדיות מתחילת דרכו ול-Verizon, מפעילת הסלולר הגדולה ביותר בארה"ב שהחלה לשווק את המכשיר יחד עם השקתו של דגם האייפון 4 שהותאם במיוחד עבורה.

הצטרפותה של ספרינט זוכה לאזכור בדיווח שמפרסם מגזין הוול סטריט המקורב לאפל. בידיעה שמפרסם הוול סטריט מצויין כי ספרינט תשיק את האייפון 5 במקביל לשתי המפעילות הנוספות באמצע חודש אוקטובר הקרוב.

לצד האייפון 5, צפויה אפל להפרד רשמית מדגם ה-3GS הזול יותר לטובת דגם אייפון 4 מוזל ומחודש שימכר במקביל לאייפון בדגם החדש.

השקתו של האייפון בספרינט מחזק גם את הספקולציות הנוגעות למחקר שעורכת אפל להטמעה עתידית של שבב ה-LTE המזוהה עם הדור הרביעי הנפרס בימים אלה על ידי מפעילות הסלולר האמריקניות, ספרינט נחשבת לאחת המובילות בפריסת הרשת המתקדמת במדינה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה