יום שישי, 12 באוגוסט 2011

שמועה: אפל תקיים אירוע הכרזה ב-7 לספטמבר (עדכון)

במהלך החודש הקרוב צפויה אפל לפרסם באופן רשמי את מועד אירוע ההכרזה המסורתי שלה המתקיים בחודשי הסתיו. האירוע הקרוב צפוי לכלול רענון לליין נגני האייפוד ועשוי גם לכלול הכרזתם של דגמים חדשים לאייפון ולאייפד
בין שבועיים לשלושה שבועות לפני שהוא מתקיים, נוהגת אפל לשלוח הזמנות לעיתונאים לרגל אירוע ההכרזה המסורתי המתקיים מידי שנה בחודשי הסתיו. עד כה נהגה אפל להתמקד באירועי ההכרזה של חודש ספטמבר בליין נגני המוזיקה שלה, אך השנה לאור הירידה במכירות ליין האייפודים עשויה החברה להפוך את אירוע ההכרזה לבמה המרכזית לחשיפת דגם האייפון והאייפד הבאים.

בפרסום שרואה אור באתר יפני מוכר ואשר מבוסס לטענתו על "מקור מהימן" נזרק לחלל האוויר ה-7 לספטמבר כמועד הרשמי לקיומו של אירוע ההכרזה של אפל. בשנים האחרונות קיימה אפל את האירוע המסורתי בתחילת חודש ספטמבר ועל כן סביר להניח שחלון הזמן יוותר כפי שהוא גם השנה.

במקביל לשמועה העוסקת בתאריך בו צפוי אירוע ההכרזה של אפל להתקיים, עוסקות השמועות האחרונות גם במועד ההשקה של האייפון והאייפד הבאים. בזמן שגורמים המקורבים למפעלי הייצור האסייתים טוענים כי הם נערכים בימים אלה לתחילת הייצור, נראה עתה כי השקתם של ליין האייפודים המחודש ודגם האייפון הבא, צפויה להתקיים במהלך חודש אוקטובר הקרוב.

עדכון: מקורות מהימנים מעט יותר מצננים את האווירה, יתכן ומתוך הדלפה יזומה מצד אפל כשהם טוענים כי האירוע יתקיים בספטמבר אך במועד מאוחר יותר.

לקינוח: גם האייפון הסיני זוכה לגרסה חדשה (ולסטיילוס)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה