יום שלישי, 16 באוגוסט 2011

אפל משיקה את Lion בגרסת Disk On Key

אפל משיקה גרסה פיזית להתקנת מערכת ההפעלה Lion. מדיה אופטית איננה אופציה יותר, הפתרון: כונן USB שמשמש להתקנה ללא תלות בחיבור לרשת אך בעבור מחיר הגבוה פי 2 ממחירה של מערכת ההפעלה בחנות האפסטור למק
תמורת 69$ תוכלו להתהדר ב-Disk On Key קטנטן ומעוצב המכיל את מערכת ההפעלה OS X Lion ומוכן להתקנה ללא כל צורך או תלות בחיבור לרשת. אותה גרסה בדיוק זמינה להורדה באמצעות חנות האפסטור כבר קרוב לחודש תמורת 29$ בלבד.

בהתחשב בעובדה שלפני שבועיים לערך השיקה אפל כלי בשם: Lion Recovery Disk Assistant, המאפשר למשתמשי המק ליצור גרסת מערכת לשעת חירום על גבי Disk On Key, חשיבות הגרסה הפיזית של Lion לרכישה תמורת סכום גבוה יותר הופכת לאטרקטיבית אפילו פחות.

ניתן להניח שהשיקול המנחה את אפל נועד לאפשר למשתמשים אלטנרטיבה נוספת על זו הקיימת בחנות האפסטור למק לא מתוך שיקולי רווח כמו מתוך שיקולים אחרים הנוגעים לצורך בפתיחת חשבון או בהתקנה נקייה נטולת Snow Leopard, המחוייבים לצורך ההתקנה המקוונת בשל התלות בחנות האפליקציות למק שהתווספה רק בגרסתה האחרונה של מערכת ההפעלה.

3 תגובות:

  1. מתי לדעתך יעדכנו את ליין המקבוק-פרו?

    השבמחק
  2. הרענון המסורתי מתקיים בחודש אוקטובר

    השבמחק
  3. הדיסק און קי הוא מדיה פיזית , להתקנה מלאה , הכלי שאפל שיחררו הוא recovery disk שמאפשר להוריד את ליון מהאינטרנט בעזרת חשבון באפל מק סטור... הבדל קטן...

    השבמחק