יום שלישי, 30 באוגוסט 2011

Sprint תקיים מסיבת עיתונאים ב-7 לאוקטובר

מפעילת הסלולר השלישית בגודלה בארה"ב תקיים מסיבת עיתונאים ב-7 לאוקטובר, האם אירוע ההכרזה של אפל יתקיים עוד לפני?
אילולא היו אלה השמועות הנוגעות להשקת הדגם הבא של מכשיר האייפון, ספק אם מישהו היה טורח לפרסם או להתייחס למסיבת העיתונאים שתקיים מפעילת הסלולר האמריקרנית בניו יורק ב-7 לאוקטובר. אלא שהפעם ההזמנה לעיתונאים יחד עם רף השמועות המתגבר הנוגע להשקת הדגם הבא של מכשיר האייפון באוקטובר מעוררים לא מעט סקרנות.

אם אכן נרקמה עסקה בין אפל לספרינט לגבי השקתו של האייפון החדש ברשת, סביר להניח שחלון הזמן להשקת המוצר ניתן כבר למפעילת הסלולר האמריקנית וסביר עוד יותר שהכרזה רשמית על השקתו של מכשיר האייפון בספרינט תופיע רק לאחר שאפל תחשוף את הדגם החדש.

מסיבת העיתונאים הקרובה עשויה לסמן רף אדום ביחס למועד שבו יתקיים אירוע ההכרזה של אפל שנערך בשנים האחרונות בתחילת חודש ספטמבר והשנה נדחה ככל הנראה לשלב מאוחר יותר. באירוע צפויה אפל לחשוף את ליין האייפודים החדש לצד ההשקה המדוברת והמאוחרת של מכשיר האייפון 5.

במסיבת העיתונאים צפויה ספרינט להתייחס גם לפריסת הדור הרביעי שלה בתקן LTE ברחבי ארה"ב, מהלך שצובר תאוצה גם מצד מתחרותיה ובראשן מפעילת הסלולר הגדולה בארה"ב: Verizon.

בימים האחרונים התגברו השמועות המתייחסות להשקת דגם האייפון 5 במהלך חודש אוקטובר, הפעם מדובר במקורות אמינים מעט יותר. את העננה צפויה אפל לפזר באופן רשמי כשתשלח הזמנות לאירוע הסתיו הרשמי שלה שצפוי להתקיים בשבועות הקרובים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה