יום חמישי, 16 בדצמבר 2010

עיצוב מחודש למקבוק פרו ול-iMac - בתחילת 2011

לפי מספר דיווחים ברשת, צפויה אפל להשיק סדרות חדשות של מחשבי מקבוק פרו ומחשבי iMac בחציון הראשון של 2011, בעלי עיצוב מחודש וחומרה משודרגת
דיווחים המגיעים מהמזרח הרחוק והקשורים ככל הנראה למפעלים העובדים בשיתוף פעולה עם אפל, מלמדים כי ליין חדש למחשבי הלוח המתקדמים של אפל ולמחשבים הנייחים המשולבים צפוי לראות אור בחציון הראשון של השנה הבאה.

המחשבים החדשים צפויים לזכות לעיצוב מחודש ולחומרה משודרגת, אלא שהדיווחים ממשיכים ומפרטים נתונים נוספים המתייחסים גם לרף מחיר נמוך ולהשקתם עם מערכת ההפעלה הבאה של אפל: Lion.

קשה להתייחס למכלול הדיווחים כאל גורם מהימן. ספק אם אפל חושפת בפני שותפיה העסקיים את תג המחיר הנועד לצרכן ואת מערכת ההפעלה שתתקין עליהם. למען האמת, ספק אם במרחק חודשים מייצור והשקה אפל הכריעה בעצמה את סוגיית המחיר של המוצרים החדשים, נתון התלוי במידה רבה באופי השוק במועד ההשקה הנתון.

עם זאת, אין ספק כי ליין המחשבים של אפל יעבור עדכון במהלך החציון הראשון של השנה הבאה, מדובר במדיניות קבועה שמנהיגה החברה כבר שנים ארוכות.

בכנס האחרון חשף ג'ובס את מערכת ההפעלה הבאה של החברה והתייחס להשקה בחודשי הקיץ, אפשרות שכזו מתייחסת לחודשים יוני-אוגוסט כפוטנציאל השקה.

בשלב זה היינו מציעים להתייחס בחשדנות לדיווחים שבמרכזי שבהם אין כלל חידוש: ליין המחשבים אכן צפוי לעבור רענון במהלך החציון הראשון של 2011.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה