יום שלישי, 21 בדצמבר 2010

אחרי שמונה חודשים, גם בישראל

קצת יותר משמונה חודשים אחרי השקתו הרשמית בארה"ב, האייפד נוחת גם בישראל. המחירים – גבוהים יותר מאלו המוצעים בארה"ב, אך זולים יותר מחלק ממדינות אירופה.

במסיבת עיתונאים שקיימה לפני דקות אחדות (ג') יבואנית מוצרי אפל בישראל, חברת איידיגיטל, חשפה החברה את מחיריהם של דגמי האייפד השונים שיהיו זמינים לרכישה החל מהיום בחנויות הרשת.

השקתו הרשמית של האייפד כוללת את ששת הדגמים המוצעים למכשיר: אלו התומכים בקישוריות WiFi בלבד ואלו המציעים גישה לרשת האינטרנט באמצעות הטמעת כרטיס מיקרו סים וגלישה ברשת הסלולרית.

יקר יותר מבארה"ב, זול יותר מבבריטניה

מחיר הפתיחה לדגם הזול והבסיסי ביותר של האייפד יעמוד בישראל על 2249 ש"ח ומתייחס לדגם בנפח 16GB ובעל קישוריות WiFi בלבד, דגם בנפח 32GB יעלה 2749 ש"ח, בנפח 64GB יעלה 3179 ש"ח, עד כה שלושת הדגמים בעלי קישוריות WiFi בלבד.

שלושת הדגמים המציעים קישוריות 3G לגלישה באמצעות הרשת הסלולרית לצד קישוריות WiFi נפתחים במחיר התחלתי של 2849 ש"ח לדגם בנפח 16GB, דגם בנפח 32GB יעלה 3299 ש"ח, והדגם היקר ביותר הכולל נפח אחסון בגודל 64GB, יעלה 3777 ש"ח.

מחשב הלוח של אפל זמין למכירה בחנויות הרשת של איידיגיטל וימכר במקביל גם ברשת החנויות אופיס דיפו.

שיתוף פעולה בין איידיגיטל לאורנג' יאפשר חבילות גלישה אטרקטיביות עבור האייפד וקבלת כרטיס מיקרו סים ללא עלות. חבילת בסיס בנפח 1GB תעלה 48 ש"ח, חבילה בנפח 5GB תעלה 98 ש"ח וחבילה ללא הגבלה תעמוד על 148 ש"ח לחודש.

מאחר ומכשיר האייפד נמכר רק בתצורת Sim Free, סביר להניח שבשבועות הקרובים יחשפו יתר מפעילות הסלולר מבצעים אטרקטיבים עבור חבילות גלישה על מנת להתחרות באלו המוצעים בשלב זה על ידי חברת אורנג'.

פגיעה ביבוא הפרטי

ייבואו הרשמי של מכשיר האייפד שם קץ למחיריו המופקעים בישראל שהונהגו במהלך החודשים האחרונים על ידי מספר חברות שייבאו את המכשיר באופן פרטי. מחירים אלו שעמדו בממוצע על 3000 ש"ח לדגם הזול ביותר, עשויים להפוך מעתה לבלתי רלוונטים.

האיחור המשמעותי ביחס להגעתו הרשמית של האייפד לישראל הוצמד באופן עקיף על ידי איידיגיטל לאפל. החברה התייחסה לתמיכה בשפה העברית שהגיעה למכשיר רק בעדכון מערכת ההפעלה האחרון ששוחרר לפני שבועות אחדים.

הידיעה פורסמה במקור בבלוג הטכנולוגיה Newsgeek

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה