יום שני, 6 בדצמבר 2010

שמועה: השקת חנות האפליקציות למק בשני הבא

על פי מידע המתפרסם באתר AppleTell הבוקר, צפויה אפל להשיק את חנות האפליקציות שלה כבר ביום שני הקרוב (13.12). אם לשפוט לפי רצף הדיווחים שהתיימרו לחזות את השקתה של 4.2, היינו נוקטים ביתר זהירות ביחס למידע הנוכחי
בכנס האחרון שקיימה אפל ובו הציגה את ליין מחשבי המקבוק אייר חשפה החברה גם חנות אפליקציות מקוונת עבור מחשבים אישיים שפותחה בהשראתה של אפסטור ב-iOS.

כעת, יום לפני ההשקה המתוכננת של חנות אפליקציות דומה על ידי גוגל, מגיע רף השמועות לשיא וכולל הפעם גם מועד השקה אפשרי. מקרי או שמא הדלפה מכוונת שנועדה לייצר באזז ולגזול את הכותרות מענקית החיפוש?

ספוקלציות דומות כבר יוחסו לאפל בהקשר למסיבת העיתונאים שערכה פייסבוק לפני מספר שבועות ואשר נתקלה בהצהרה "דרמטית" של אפל בדיוק באותו מועד בה חשפה החברה את נחיתתם הרכה אך המאוחרת להפליא של להקת הביטלס באייטונז.

לטענתו של המקור, החלטתה של אפל להקדים את השקת חנות האפליקציות המקוונת קשורה בין היתר לתקופת החגים ולניצול חלון הזמן שנוצר לפני חג המולד, אלא שספק אם ג'ובס גילה את התאריכים בהם מתקיים החג רק ביומיים האחרונים.

חלון הזמן שהציבה אפל להשקת החנות במהלך הכנס האחרון יסתיים רק בסוף ינואר, השקה באמצע דצמבר מקדימה את המועד משמעותית. אף על פי כן, השקתה של חנות האפליקציות של גוגל בהחלט יכולה לתמרץ את אפל להקדים ולהשיק את חנות האפליקציות שלה.

נתון נוסף שעשוי לסתור את המידע ששוטף היום את הבלוגספירה הטכנולוגית מתייחס לעובדה שהשקת חנות האפליקציות החדשה מצריכה שחרור עדכון נוסף למערכת ההפעלה Osx, אלא שעדכון משמעותי למערכת ההפעלה שוחרר ממש לאחרונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה