יום שלישי, 23 בנובמבר 2010

עדכון 4.2 מוסיף 17 התראות SMS חדשות

עדכון 4.2 למערכת ההפעלה iOS אינו מוביל חידושים רבים עבור מכשיר האייפון. העדכון ברובו נועד למחשב הלוח של אפל ומעניק לו את שורת השיפורים שהגיעו מוקדם יותר לאייפון בגרסה 4. בין החידושים שכן ניתן למצוא בעדכון המיועד לאייפון הם 17 צלילי התראות חדשות עבור קבלת הודעות SMS
שלוש שנים שמרה אפל על מבחר מצומצם של התראות SMS עבור מכשיר האייפון. עדכוני המכשיר כמו גם שדרוגי מערכת ההפעלה לא נגעו בצלילי ההתראות וגם מנעו במקביל כל יכולת התאמה אישית שלהם עבור המשתמש.

עדכון מערכת ההפעלה iOS 4.2 מעניק לאייפון עדכוני אבטחה ותיקוני תקלות רבים אך מעט מאוד שיפורי ממשק ותוספים. מה שכן ניתן למצוא בעדכון החדש הוא מגוון רחב יותר של צלילי התראות עבור קבלת הודעות SMS. אפל הותירה את המבחר המצומצם והמוכר והוסיפה לו 17 התראות נוספות.

סקירה קצרה של ההתראות החדשות מגלה את השוני בין הצלילים המוקדמים יותר לאלו החדשים, אשר זכה ללא מעט אזכורים בפורום התגובות של החברה. הצלילים החדשים ארוכים יותר, פי שניים או שלושה מאלו הקודמים, מה שמעניק להם יתר תשומת לב על פני הותיקים.

תגובה 1:

  1. הצלילים ארוכים מידי ומתאימים יותר להיות רינגטונים. לא מתאים לאפל פספוס כזה בחוויית משתמש. חוץ מזה, רק בעלי אייפון 4 יכולים להשתמש בצלילים החדשים - מה עם כל לקוחות ה-3GS הנאמנים שרכשו לא מזמן את המכשיר?

    איי אפל אפל... לא מבין אתכם.

    השבמחק