יום ראשון, 13 ביוני 2010

נערכים להשקת האייפון, iOS תתמוך בפייסבוק

השקתו של האייפון תחל בעוד כשבועיים. רשת החנויות Walmart תצטרף למפעילת הסלולר At&t ולרשת חנויות הריטייל של אפל להשקה מוקדמת במיוחד. השמועות אודות תמיכתה של iOS בפייסבוק מתאמתות
רשת החנויות Walmart תצטרף למפעילת הסלולר At&t ולרשת החנויות הקמעונאיות של אפל ליום השקתו הרשמי של מכשיר האייפון 4. מפעילת הסלולר האמריקאית פירסמה כי תפתח את חנויות הרשת ביום המכירה כבר בשעה 7:00 וכי תגביל את מכירת המכשיר ללקוחותיה. לקוחות חדשים יוכלו לרכוש מכשיר אחד בלבד בעוד לקוחות קיימים יוכלו לרכוש מכשיר אחד עבור כל קו שברשותם.

כחלק מהערכותה של רשת At&t לשיווקו של מכשיר האייפון, תעביר החברה חולצות הנושאות את לוגו הרשת בגוונים צבעוניים עבור כלל עובדיה שידרשו ללבוש את החולצות לרגל יום ההשקה הרשמי.

שתי רשתות נוספות שיצטרפו להשקה הרשמית של מכשיר האייפון ב-24 לחודש הן Best Buy ו-Walmart.

לצד ההשקה המתקרבת נראה כי אפל לא חשפה במהלך כנס המפתחים את כלל ההפתעות הצפויות. בדומה לדפדפן ספארי שהופיע יום לאחר פתיחת הכנס כעת מתברר כי שמועה נוספת זוכה להתאמת: הטמעת הרשת החברתית פייסבוק במערכת ההפעלה iOS.

שורות קוד שנתגלו במערכת ההפעלה החדשה חושפות כי אפל הוסיפה את האפשרות לשתף קבצי וידאו שצולמו בעזרת המכשיר באמצעות הרשת החברתית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה