יום רביעי, 9 ביוני 2010

כרטיסי המיקרו סים הגיעו לישראל

מפעילות הסלולר בארץ נערכות להגעתם של האייפד והאייפון לישראל. לצד פלאפון וסלקום תחל גם אורנג' למכור את כרטיסי הסים החדשים החל מיום ראשון הקרוב. חבילות ה-Data אף הן פורסמו
כרטיסי הסים החדשים נוחתים באיחור קל גם בישראל. החל מיום ראשון הקרוב ניתן יהיה להפעיל מכשירי אייפד ואייפון 4 באמצעות הרשתות הישראליות על ידי כרטיסי מיקרו סים תואמים. באורנג' ובפלאפון ימכר כרטיס המיקרו סים בעלות 99 שקלים. בסלקום תמורת 150 ש"ח. חבילות גלישה תוצענה אף הן לרכישה יחד עם הכרטיס החדש.

חברת אורנג' תציע בשלב ראשון שתי חבילות Data, הראשונה בנפח 5 ג'יגה ובעלות 89 ש"ח והאחרת בנפח 20 ג'יגה ובעלות 129 שקלים.

על פי דיווח שהתפרסם ב-The Marker שבוע שעבר, גם פלאפון עתידה להשיק בקרוב כרטיסי מיקרו סים מטעמה, גם הוא במחיר של 99 שקלים ולצד שתי חבילות Data. בניגוד לאורנג', חבילות הגלישה של פלאפון תוצענה על בסיס קצב העברת הנתונים. 119 ש"ח עבור גלישה במהירות 3.6 מגה בייט לשניה ו-139 ש"ח עבור גלישה במהירות 7.2 מגה בייט לשניה. (שתיהן מוגבלות לנפח גלישה של עד 10 ג'יגה בייט בחודש)

סלקום החלה לשווק את כרטיסי המיקרו סים תמורת 150 שקלים ללא התחייבות כבר מתחילת השבוע ומציעה חבילת גלישה ללא הגבלה תמורת תשלום חודשי קבוע או קבלת הכרטיס ללא תשלום תמורת התחייבות בת 18 חודשים.

כרטיסי המיקרו סים אינם שונים חומרתית מכרטיסי הסים הישנים. ההבדל בין הכרטיסים נובע משוני בגודל המסגרת העוטפת את שבב הכרטיס. מכשירי האייפד והאייפון בדגמו האחרון עושים שימוש בכרטיסים החדשים. מועד הגעתם של שני המוצרים לארץ טרם פורסם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה