יום שישי, 4 ביוני 2010

כנס המפתחים: השלמות אחרונות

ביום שני הקרוב תפתח אפל את כנס המפתחים במרכז מוסקוני בסן פרנסיסקו. הכנס שצפוי להתקיים כחמישה ימים יעסוק ברובו במערכת ההפעלה לפלטפורמת הניידים של החברה. לצד הכרזתו של דגם האייפון החדש, עשויה החברה להציג מספר עדכונים נוספים למוצרים אחרים מתוצרתה
אפל מסיימת בימים אלו את ההשלמות האחרונות לקראת כנס המפתחים שצפוי להפתח ביום שני הקרוב. מרכז מוסקוני כבר ערוך לקראת מצגת הפתיחה שיקיים ג'ובס ביום שני בשעה 10:00 בבוקר (20:00 שעון ישראל) בו צפוי המנכ"ל להציג דגם חדש למכשיר האייפון.

לצד השמטת כפתור הבחירה בעבור דגם ה-3G בחנות המקוונת מתקבל היום דיווח מרשת הסלולר האמריקאית AT&T כי דגמי האייפון 3G אזלו לחלוטין ולא ניתן לרכוש אותם יותר. מהלך אופייני זה מביא את דגם ה-3G אל תום תקופת החיים שלו לקראת השקתו של הדגם החדש. דגמי ה-3GS צפויים לזכות להורדת מחיר יחד עם הופעתו של דגם מתקדם יותר.

על אף שמרבית המידע אודות מכשיר האייפון החדש כבר דלפו במהלך השבועות האחרונים, שמועות נוספות המתייחסות לכנס המפתחים ממשיכות להופיע. צג בגודל 27 אינץ', עדכון חלק מניידי הפרו, שירותי ענן לאייטונז. הפיכת שירות MobileMe לחינמי ותצורה חדשה למכשיר ה-Apple TV הן רק חלק מהשמועות המיוחסות לכנס הקרוב.

יתכן וחלק מהשמעות אכן תתאמתנה, אך מידע חשוב שינפיק הכנס באופן ודאי קשור למועדי ההשקה ולמחירים הקשורים למערכת ההפעלה Iphone OS 4 ולדגם האייפון החדש.

כמידי שנה, גם הפעם יעבירו מספר אתרי טכנולוגיה את כנס המפתחים באופן מקוון באמצעות מלל ותמונות. הזרמת וידאו מהכנס אסורה בשל הפרת זכויות יוצרים השייכות לאפל. אפל נוהגת לצלם את מצגת הפתיחה של הכנס בעצמה ולעלות אותה לאתר החברה שעות ספורות לאחר קיומו ובתום עריכת הסרטונים.

MaCoverage לא יעביר סיקור חי לכנס אך יעניק סיכום ופרשנות עם סיומו. בין האתרים המובילים שנציגיהם יעבירו מידע בזמן אמת מכנס המפתחים ניתן למצוא את: MacRumers ו-Engadget.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה