יום ראשון, 7 במרץ 2010

מסתמן: עדכון קרוב צפוי לליין המקבוק פרו


מספר הדלפות הקשורות לחברות המשווקות את מוצרי אפל בעולם מעידות על עדכון קרוב לליין המחשבים הניידים המתקדם של החברה. עיקרן של השמועות מתייחס לעדכון המעבדים והכרטיסים הגרפיים. העיצוב צפוי להיוותר כמות שהוא
במהלך השבועות האחרונים קהילת המק מייחדת משמעות יתרה לרמזים המתייחסים לעדכון ליין הניידים המתקדמים של אפל. חלק מן האתרים הסוקרים את אפל אף הגדילו לעשות ופירסמו כי מועד העדכון תוך שעות, דבר שהופרך כבר מספר פעמים במהלך החודש האחרון. אף על פי כן נראה כי רמזים הקשורים לחברות העובדות בשיתוף עם אפל מכינים את הקרקע לקראת עדכון מחשבי המקבוק פרו.

אתר מכירות ניו זילנדי העלה לאחרונה דף ובו פירוט על מועד השקת ליין מחשבי המקבוק פרו בחודש אפריל הקרוב תוך התייחסות למעבדי i5 ןi7 מובנים בדגמים החדשים. האתר, מיותר לציין, הסיר את הפרטים מיד עם פירסומם, אלא שחלק מן הפרטים שהופיעו אינם הולמים את המציאות החומרתית בשטח, מעלים תהיות בדבר אמינות המידע.

מוקדם יותר היתה זו חברת בסט ביי האמריקאית שהוסיפה את הלוגו של מעבדי הi7 לליין מוצרי המקבוק פרו. גם במקרה הזה תיקנה החברה את האתר והסירה את השיוך.

אפל צפוייה לרענן את ליין מחשבי המקבוק פרו כמו גם את ליין מחשבי המק פרו בקרוב, זאת מאחר שאלו זכו לעדכון חומרתי לפני זמן רב יחסית. עדכון שכזה צפוי שיתקיים בטווח משמעותי מהשקת האייפד בכדי לשמור על הבאזז סביב המכשיר המדובר עם השקתו.


2 תגובות:

  1. יש לך מושג אם זה יקרה בטווח של בחודש חודשיים הבאים?

    לא שווה לקנות עכשיו מקבוק פרו וכדאי לחכות לשדרוג נכון?

    השבמחק
  2. אין שום מידע מבוסס באמת שמורה על תאריך ההשקה הרשמי, רק ספקולציות. בכל מקרה לא הייתי רוכש מחשב נייד של אפל מסדרת הפרו בחודשיים הקרובים.

    אני יכול להמליץ לך על כלי עזר שימושי לרכישות של מוצרי אפל שיצר אתר מקרומרז, הוא מבצע חישוב קל של תאריכי ההשקה של מוצרי אפל ומייעץ אם מדובר בזמן טוב לרכישת מוצר או לא.

    זה הלינק:
    http://buyersguide.macrumors.com/

    השבמחק