יום שלישי, 30 במרץ 2010

אפל משחררת את עדכון 10.6.3


עדכון 10.6.3 למערכת ההפעלה Snow Leopard שוחרר לפני שעות אחדות והוא כולל אינספור עדכונים ושדרוגים למערכת ההפעלה. העדכון זמין כעת להורדה ישירה דרך רכיב העדכונים של Snow Leopard או בהורדה ישירה מאתר אפל

חליפת העדכונים הנוכחית שמשחררת אפל הינה השלישית במספר למערכת ההפעלה Snow Leopard שראתה אור בסוף חודש אוגוסט 2009. חליפת העדכון האחרונה למערכת ההפעלה שוחררה על ידי החברה בתחילת חודש נובמבר האחרון וכללה שיפורי אבטחה ויציבות רבים, בינהם תיקון מספר באגים משמעותיים במיוחד במערכת.

חליפת עדכוני מערכת ההפעלה של אפל זמינים גם בגרסאות קומבו. יש לציין כי גרסת קומבו הופכת משמעותית יותר ככל שמספר העדכונים גדל, מאחר ומדובר בעדכון השלישי הזמין למערכת ההפעלה, חשיבות עדכון הקומבו משמעותית יותר מבעבר.

גרסת הקומבו
עדכון מערכת ההפעלה הזמין מידי מספר חודשים הוא מעיין טלאי הנוסף למערכת ההפעלה הקיימת ומשפר את יעילותה במספר תחומים בינהם באמצעות חסימת פירצות אבטחה שונות, תיקון ויצירת תאימות עבור רכיבי חומרה שונים המיוצרים או המיועדים למוצרי החברה.

עדכון הקומבו בניגוד לעדכון הרגיל כולל בתוכו את כל עדכוני המערכת ששוחררו עד כה בגרסה מקיפה ויציבה הרבה יותר. הוא אינו זמין דרך רכיב עדכון מערכת ההפעלה המובנה בOsx אך ניתן להורדה מאתר החברה. לרוב, עדכון הקומבו ישוחרר מעט לאחר העדכון הרגיל, הוא גדול יותר אך יציב ומומלץ על פני העדכון הרגיל למערכת ההפעלה. הורדת עדכון קומבו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה