יום רביעי, 20 ביולי 2011

אפל מובילה גל השקות ומשחררת את OS X Lion

אפל נפרדת מהמקבוק הלבן, מעלימה את הכונן האופטי ממחשבי המק מיני ומעדכנת את מחשבי המקבוק אייר לצד השקת מסכי Cinema חדשים והשקה רשמית ל-OS X Lion
חרושת השמועות שמלווה את קהילת המק בשבועות האחרונים הצליחה לחזות רק חלק מהעדכונים שהובילה היום אפל בגל השקות נרחב שכלל את מחשבי המק מיני, המקבוק אייר, מסכי ה-Cinema והשקת מערכת ההפעלה Lion.

האריה שוחרר
תשעה חודשים לאחר שנחשפה לראשונה על ידי אפל השיקה היום קופרטינו את מערכת ההפעלה השמינית בסדרת OS X.

OS X Lion כוללת למעלה מ-250 פיצ'רים חדשים והיא זמינה להורדה תמורת 29 דולרים מחנות האפליקציות למק.

ליין מחשבי המקבוק אייר
שתי תצורות: "13.3 או "11.6, מעבדי Sandy Bridge, חיבור Thunderbolt ומקלדת מוארת, כשמוסיפים גם את מערכת ההפעלה החדשה שתגיע מעתה מובנת במחשבי המקבוק אייר, הופך ליין המחשבים האולטרה ניידים של אפל למוצר אטרקטיבי במיוחד. את החסרון תאתרו בנפח האחסון מבוסס פלאש שמציע מימדים קטנים מידי ונפתח ב-64GB לדגם הבסיסי.

המק מיני
במהלך אמיץ אך יתכן שמוקדם מידי, נוטלת אפל את הכונן האופטי ממחשבי המק מיני שהפכו עתה דקים מעט יותר אך פונקציונאלים מעט פחות.

המק מיני החדש מתהדר במעבדי i5 או i7 של אינטל, בחיבור ה-Thunderbolt ובמעבד גרפי חזק ומתקדם יותר.

בהתחשב בעובדה שמחשבי המק מיני הפכו לאלטרנטיבה למחשב מולטימדיה והציעו למשתמשים לצפות בסרטים באמצעות מסך הטלויזיה בסלון הביתי, יתכן והסרת הכונן האופטי עשויה לפגוע בנישה חשובה של קהל הצרכנים.

עדכונים נוספים
אחד המוצרים המיתולוגים של אפל נפרד היום באופן רשמי מליין מוצרי החברה. מחשב המקבוק הלבן הוסר מהחנות של אפל וכעת אפל מציגה רק שתי אלטרנטיבות ניידות: המקבוק פרו או המקבוק אייר.

אחרון חביב שעודכן היום הוא מסך ה-Cinema שהופך מעתה ל-Thunderbolt Display, כולל חיבור Thunderbolt, מצלמת Facetime בתצורת HD ורמקולים ומיקרופון מובנים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה