יום חמישי, 7 ביולי 2011

אפל בוחנת טעינת מגע ל-iDevices: צפי ל-2012

גל השמועות הנוגע להשקת מכשיר האייפון 5 מתעצם לאחרונה וזוכה לשחקן חיזוק משמעותי. אחד המקורות האמינים, הוול סטריט ג'ונראל, מצטרף כעת וטוען: "האייפון הבא יהיה דק וקל יותר, השקה ברבעון השלישי של השנה הנוכחית"
מספר ציוצים שהופיעו בימים האחרונים בחשבון הטוויטר שלי לוו בציניות רבה כלפי הדיווח האחרון של מגזין הוול סטריט. המידע שמעביר לאחרונה אחד המקורות המזוהים יותר עם אפל מציין את הידוע מראש אך עדיין זוכה לכותרות ענק באתרי הסיקור למק.

לטענת הוול סטריט, בדיקה שערך מול ספקיות הרכיבים של מכשיר האייפון מעלה כי הדגם הבא של המכשיר יהיה דק וקל יותר מקודמו ויצוייד במצלמת 8 מגה פיקסל (בניגוד למצלמת ה-5 מגה פיקסלים הקיימת במכשיר האייפון 4).

מועד ההשקה: ספטמבר, מוטיב החוזר על עצמו במרבית הדיווחים הנוגעים להשקת האייפון החדש.

"דרך חדשה לטעינת המכשיר"

אחד מהמתמודדים על תקן ה"אייפון קילר" שהוביל בין היתר קונספט חדש הנוגע לטעינת המכשיר הסלולרי היה מכשיר ה-Palm Pre, סמארטפון מבוסס WebOS שיוצר על ידי פאלם (ז"ל) אך לא ממש הצליח להתמודד בתחרות האגרסיבית בשוק הסמארטפונים.

מידע חדש שמתפרסם גם הוא בוול סטריט, טוען כי אפל בוחנת טכניקת טעינה חשמלית מבוססת מגע עבור המכשיר הבא (קרי אייפון 6) שיושק בשנת 2012.

בעוד השינויים הנוגעים לכאורה לאייפון הקרוב אינם צפויים להוביל מהפכה של ממש, מספר דיווחים מייחסים שינויים מרחיקי לכת לדגם האייפון שצפוי לראות אור ב-2012. מלבד טכניקה חדשה לטעינת המכשיר טוענים הדיווחים כי מסך המכשיר אף הוא צפוי לתפוח לפחות באינץ' אחד וגם כפתור הבית צפוי לעיצוב מחודש, לראשונה מאז הושק המכשיר ב-2007.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה