יום שלישי, 19 ביולי 2011

מנחשים שוב: הפעם על השקת Lion מחר

כבר למעלה משבועיים שאתרי הסיקור למק עסוקים בהשקה הצפויה של Lion וברענון ליין מחשבי המקבוק אייר. עד עתה כל ההערכות התבדו אך עתה מתחזקים שוב הדיווחים כי השקתה של Lion צפויה להתקיים מחר
אתחיל דווקא בסוף. התקנת מערכת הפעלה חדשה במועד השקתה הרשמי איננה מומלצת למשתמשים. שלבי הפיתוח של מערכת ההפעלה כוללים אמנם בדיקות שונות על קהילת המפתחים אך אינם יכולים לכסות את כלל התקלות האפשריות בתפוצה רחבה. הפידבק שיגיע למפתחת התוכנה עם ההשקה הרחבה לכלל המשתמשים כולל לרוב לא מעט תקלות שלא ניתן היה לאתר בשלב מוקדם יותר.

מאחר וכך, מערכת הפעלה חדשה סובלת לרוב מתקלות רבות, חוסר התאמה וזוכה לעדכונים תכופים שנועדו לטפל בהם ולייצב אותה.

התקנת מערכת הפעלה חדשה מומלצת למשתמשים רק לאחר מספר שבועות מיום השקתה, בין היתר גם בשל העובדה שפרט לעדכונים של מערכת ההפעלה זקוקים המשתמשים גם לעדכונים של התוכנות הפופולאריות בהן הם משתמשים שצריכות לעבור גם הן התאמה למערכת ההפעלה.

לילה לבן בחנויות הריטייל

היום בלילה (ג') תקיים אפל עדכון לילי לחנויות הריטייל שלה. מדובר במהלך שיגרתי המתקיים לרוב לקראת השקת מוצרים או מבצעים חדשים ודורש הערכות הכוללת בין היתר הסרת כרזות ישנות והנחת חדשות במקומן ותדרוך העובדים הבכירים לקראת המהלך הצפוי להתקיים בקרוב.

ההנחה הרווחת כעת היא שאפל צפויה לרענן את חנויות הריטייל לקראת ההשקה הצפויה של Lion שעשויה להתקיים מחר. בהתחשב ברצף הדיווחים הדומים שפורסמו בשבועיים האחרונים והתבדו לבסוף, היינו מתייחסים בזהירות למידע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה