יום שני, 11 ביולי 2011

שמועות: אייר ומק פרו חדשים השבוע, אייפד חדש בסתיו

מתחזקות השמועות המתייחסות לרענון ליין מחשבי המקבוק אייר בקרוב, אך כעת גם מחשבי המק פרו מצטרפים לדיווחים. וגם: דגם חדש לאייפד במהלך הסתיו הקרוב, עדיין בגדר שמועה
מאז רענון ליין מחשבי המקבוק פרו בחודש פברואר האחרון, עסוקות השמועות ברענון ליין מחשבי המקבוק אייר שזכה למספר מועדי השקה קודמים שהתבדו בזה אחר זה.

דיווח שמפרסם אתר 9to5mac, המתבסס על מקור פנימי מתוך אפל המכונה על ידה Mr. X, מציין כי במהלך השבוע הקרוב צפויה אפל לעדכן שלושה ממוצריה: מערכת ההפעלה Lion, ליין מחשבי המקבוק אייר וליין מחשבי המק פרו.

לטענתו של Mr. X, אפל צפויה לשחרר ארבעה דגמים לליין האייר (שניים בתצורת "13.3 ושניים בתצורת ה-"11.6). הדגמים החדשים אינם צפויים לכלול עיצוב שונה אך יצויידו במעבדי ה-Sandy Bridge של אינטל ובחיבור ה-Thunderbolt שזכה להופעת בכורה בליין המקבוק פרו בפברואר.

שתי סדרות המחשבים העומדות במרכז השמועות לא זכו לרענון כבר תקופה ארוכה במיוחד. ליין האייר עודכן לאחרונה באוקטובר שנה שעברה ומחשבי המק פרו לא זכו לעדכון כבר קרוב לשנה.

אחרון חביב בסדרת השמועות הנוכחית הוא מכשיר האייפד. על פי מספר דיווחים, אפל חתמה עם מפעלי פגטרון (Pegatron) הטייוואנים שיצטרפו לפוקסון (Foxconn) הסיניים לייצור מחשב הלוח העתידי של החברה שיושק ככל הנראה במהלך הסתיו הקרוב.

הראשון שפתח בשמועת הדגם החדש למכשיר האייפד הוא בלוגר הטכנולוגיה ג'ון גרובר שטען עוד לפני השקתו של האייפד 2, כי אפל צפויה להשיק השנה שני דגמים למחשב הלוח שלה וכי את העדכון המשמעותי יותר שומרת לסתיו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה