יום שבת, 4 ביוני 2011

דיווח: אייפד 3 בסתיו הקרוב, יתמוך ב-LTE

דיווח שמפרסם מגזין הוול סטריט טוען כי אייפד 3 יושק בסתיו הקרוב, תימוכין לכך ניתן לאתר בהצהרה קודמת של ג'ון גרובר, שני המקורות נחשבים לאמינים במיוחד וזכו לדייק בתחזיותהם הקודמות
על פי דיווח שמפרסם מגזין הוול סטריט, צפויה אפל להשיק דגם חדש למכשיר האייפד לקראת תקופת החגים שתחול בחורף, הדיווח הנוכחי מצטרף למספר דיווחים קודמים הגורסים בדיוק את אותו הדבר. מוקדם יותר השנה היה זה ג'ון גרובר (Daring Fireball) שטען כי האייפד 2 יושק באמצע השנה ולא יכלול מסך בעל רזולוציה גבוהה יותר מאשר קודמו, את השיפורים הגדולים ייחס לעדכון המכשיר לקראת סוף השנה מתוך מגמה של אפל להזיז את מועד השקת מחשב הלוח שלה קרוב יותר אל תקופת החגים המזוהה עם רף מכירות גבוה בעולם המערבי.

מקורות אמינים

המידע שמפרסם היום מגזין הוול סטריט האמריקאי מתבסס על דו"ח שהגיע מאחת החברות האסייתיות ובו בקשה של אפל לייצר רכיב העושה שימוש בקישוריות סלולרית בדור הרביעי (על בסיס טכנולוגיית ה-LTE) עבור מכשיר האייפד לקראת תקופת החגים הקרובה. הפרטים שמפרסם הוול סטריט תומכים גם בהצהרתו הקודמת של גרובר הטוען כי עדכון רזולוציית המסך תופיע בדגם האייפד ה-3.

קישוריות סלולרית מבוססת דור רביעי (LTE) לא צפויה להגיע למכשיר האייפון במהלך השנה הנוכחית, אלא רק למחשב הלוח של אפל בשלב זה, כך על פי אותו דו"ח.

מגזין הוול סטריט והבלוגר ג'ון גרובר נחשבים שניהם למקורות אמינים במיוחד בכל הנוגע להשקת מוצרים חדשים על ידי אפל ונוטים לדייק באופן סיסטמטי כבר תקופה ארוכה. יש המניחים כי אפל משתמשת בשני הגורמים על מנת להדליף מידע מכוון המשרת את האינטרסים שלה. מכל מקום, כדאי להתייחס ברצינות למידע העושה דרכו משם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה