יום ראשון, 12 ביוני 2011

לקראת השקה:מחשבי ה-Macbook Air הגיעו לפס הייצור

דיווחים שונים ברשת מיישרים קו עם סדרת השמועות הותיקה שמלווה אותנו בחודשים האחרונים. עדכון קייצי קרוב לליין המחשבים האולטרה ניידים של אפל כבר מעבר לפינה
ביום שלישי הקרוב צפויה אפל לעדכן את רשת החנויות הקמעונאיות שלה כחלק ממהלך שמקיימת החברה אחת למספר שבועות ובו מסירה שלטים, מזיזה מוצרים ומשנה מעט את הסדר בהתאם לעדכוני השירותים האחרונים שהציגה.

על אף שמדובר במהלך שגרתי לחלוטין, יש מי שמנבאים כי עדכון החנויות בשלישי הקרוב נועד בין היתר לרענן מוצר אחד נוסף שצפוי להתעדכן במהלך הקיץ הקרוב: ליין מחשבי ה-Macbook Air.

על פי מידע שהעביר Ming Chi Kuo, אנליסט בכיר בחברת Concord העבירה אפל דרישה ממפעלי הייצור האסייתים העובדים בשיתוף פעולה איתה להנפיק כ-380,000 יחידות הנמנות על הדגמים החדשים של ליין מחשבי האייר בחודש הנוכחי.

אל האנליסט הבכיר מצטרפת דמות פחות בכירה אך בעלת היסטוריית הדלפות משובחת: Chronichwire, גם הוא מצהיר כי ליין המחשבים הדקיקים של אפל מתקרב לעדכון, ואפילו נוקב ביום רביעי הקרוב כמועד ההשקה הצפוי.

מחשבי האייר החדשים צפויים להטמיע את מעבדי ה-Sandy Bridge של אינטל יחד עם יציאת ה-Thunderbolt אותה מקדמות אפל ואינטל ואשר הופיעה מוקדם יותר בעדכון מחשבי המקבוק פרו בפברואר ועדכון מחשבי ה-iMac בחודש מאי האחרון.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה