יום שלישי, 12 באפריל 2011

Mobee: משטח הטענה ל-Magic Mouse

לעיתים אנו נתקלים באביזר משלים עבור מוצריה של אפל שעשוי בקפידה ומשתלב באופן טבעי עם המוצר המקורי של אפל. תחנת העגינה של Mobee היא דוגמא מצויינת לעיצוב מוקפד שזהה באופיו ל-Magic Mouse ומאפשר להטעין את העכבר באופן אלחוטי באמצעות מגע
למען הסר ספק, אקדים ואומר כי המוצר המוזכר בפוסט הנוכחי לא נמכר בארץ, לא יצא לי להתנסות בו ואין לי שום אינטרס סמוי או גלוי לקדם את מכירתו.

כעת אוכל להמשיך ולציין כי לפני מספר חודשים נתקלתי במוצר כשהוצג לראשונה ברמת הקונספט וטרם הוצע למכירה. העיצוב והפונקציונאליות של ה-Magic Charger משכו את תשומת ליבי בעיקר בשל ההתאמה המצויינת וההקפדה לעיצוב המקורי של ה-Magic Mouse של אפל. הקפדה שכזו, גורמת לתהות במעט מדוע אפל לא הציעה מלכתחילה אביזר מסוג זה יחד עם העכבר המקורי.

ומכל מקום, ה-Magic Charger של Mobee הוא משטח טעינה מבוסס מגע לעכבר המג'יק של אפל שמאפשר להטעין את העכבר ללא כל צורך בהחלפת סוללות ועל ידי הנחתו בכל מצב על גבי המשטח.

משטחי הטענה הפכו לפופולארים בשנים האחרונות וסביר להניח שנראה אותם הופכים לנפוצים יותר גם כחלק אינטגרלי בהשקות מוצרים מצד היצרן. (ע"ע Palm Pre).

המחיר: 50 דולרים, גבוה באופן יחסי לעכבר המג'יק הנמכר תמורת 69 דולרים, אך סביר בהחלט.


ויש גם גרסה למקלדת

תגובה 1: