יום שלישי, 19 באפריל 2011

ליין מחשבי ה-iMac מתקרב לעדכון

אחרי מחשבי המקבוק פרו והאייפד, כעת תורם של מחשבי ה-iMac לעדכון המיוחל. רענון ליין המחשבים המשולבים של אפל צפוי לראות אור בשבועות הקרובים
בדומה לאחיהם הניידים, ליין המחשבים המשולבים של אפל זוכה גם הוא לעדכון פעמיים בשנה. העדכון האביבי נועד בדרך כלל ליישר קו עם יתר המוצרים ומציג לרוב שיפורי חומרה קלים. רענון המחשבים הנוכחי צפוי להוביל את סדרת המעבדים החדשה של אינטל (Sandy Bridge) אל ליין מחשבי ה-iMac יחד עם יציאת ה-Thunderbolt בדומה ללייין מחשבי המקבוק פרו שכבר זכה לעדכון לפני מספר חודשים.

אפל נוהגת לעדכן את ליין המחשבים שלה בחודשי האביב ללא אירוע מיוחד אלא באופן שגרתי במהלך השבוע בזמן שהיא מורידה את החנות המקוונת של החברה עבור עדכון וחושפת את המוצרים החדשים יחד עם עליית החנות המעודכנת לאוויר.

עדכון ליין מחשבי ה-iMac אינו צפוי לכלול עיצוב מחודש והוא יתמקד עתה בעדכון חומרתי בלבד. בחודשי הסתיו הקרובים צפויה אפל להציג עדכון מאסיבי לליין המחשבים המשולבים שעשוי לכלול גם רענון עיצובי בעבורם.

דיווחים שונים באתרי הסיקור למק מתייחסים להשקה קרובה בסוף החודש הנוכחי או במהלך חודש מאי בעיקר בשל מחסור בליין המחשבים בקרב משווקים שונים בעולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה