יום שני, 4 באפריל 2011

מלאי האייפדים מתאזן בארה"ב: בקרוב בישראל?

אחרי מחסור ניכר בחנויות הקמעונאיות של אפל וברשתות השיווק בארה"ב החלה אפל לעמוד ברף הביקוש ולצמצם את מועד המשלוח. האם האייפד בגרסתו השנייה מתקרב להשקתו בישראל?
בתחילת אפריל זה כבר לא יקרה וספק אם בכלל יושק בארץ במהלך החודש הנוכחי. אף על פי כן, אחרי שהושק באופן רשמי ב-25 מדינות לפני שבועיים ולאחר שנוצר מחסור בכלל גרסאות הדגם החדש בארה"ב, מצמצמת אפל את פערי המשלוח מ-6 שבועות ל-3 שבועות לרכישה דרך החנות המקוונת של החברה, סממן שיכול להעיד על התייצבות בקצב המכירות לקראת הרחבת ההשקה הבינלאומית למדינות נוספות.

הנתונים שמציגה אפל נועדו לשרטט את טווח המקסימום של המשלוח שבפועל מסתכם בדרך כלל בשבוע עד שבועיים אך נועד להעניק רשת ביטחון עבור התחייבות החברה.

בשלב זה נמנעת איידיגיטל, המשווקת הרשמית של מוצרי אפל בישראל, לפרסם מועד השקה רשמי אך הצהירה לפני מספר שבועות כי השקתו של המוצר בארץ צפויה להתקיים במהלך חודש אפריל.

בכך עשויה איידיגיטל לפספס פעמיים: גם את החג בעל החופשה הארוכה ביותר בלוח השנה העברי שמייצר רף מכירות גבוה במיוחד בישראל וגם את אלפי הטסים לחו"ל שמנצלים את החופשה הארוכה ויוכלו לרכוש את המכשיר בעשרות מדינות המציעות אותו לרכישה בעידן פוסט תורי הענק.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה