יום שני, 25 באפריל 2011

דיווח: רענון לליין ה-Macbook Air ביוני הקרוב

בשבועות הקרובים צפויה אפל לרענן את ליין מחשבי ה-iMac וליין מחשבי ה-Macbook Air. הפתעות מרעישות לא צפויות שם, אך חיבור ה-Thunderbolt ומעבדי ה-Sandy Bridge החדשים של אינטל צפויים ככל הנראה להפוך לסטנדרט החדש
אם תכננתם להתחדש באחד ממחשבי ה-iMac או ה-Macbook Air כדאי שתמתינו מעט לעדכון המסורתי של ליין המחשבים הצפוי על פי עדויות רבות להגיח כבר במהלך השבועות הקרובים.

לליין ה-iMac התייחסתי כבר באחד הפוסטים האחרונים וניתן כעת לחדש כי מלאי המחשבים אוזל מהמדפים במקומות נרחבים בעולם, סימן מבשר לעדכון קרוב לליין המחשבים המשולבים של אפל שהתעדכן לאחרונה רק בחודש יולי שנה שעברה.

כעת מגיע תורם של ליין מחשבי המקבוק אייר. אציין כי ההנחה הרווחת היא שלאפל אין צורך לעדכן בשלב זה את ליין מחשבי האייר. עדכון אחרון ומשמעותי שחשף את דגם ה-"11.6 התקיים רק בחודש אוקטובר האחרון וביצועי המחשבים, בהתחשב בהיותם אולטרה ניידים מספק בשלב זה.

אף על פי כן מידע המגיע מיצרניות הרכיבים האסייתיות מלמד כי אפל הגישה בקשה להעלות את הדגם החדש על פס הייצור כבר במהלך החודש הבא לקראת השקתם של המחשבים בחודש יוני הקרוב.

השקת ליין המקבוק אייר בתחילת הקיץ עשוי להוות מועד השקה מצויין לסדרת המחשבים החדשה בשל הקרבה לפתיחת שנה הלימודים האקדמית, מועד שעשוי לתרום למכירתו בקרב קהל הסטודנטים.

ליין מחשבי המקבוק אייר אינו צפוי לחשוף שינויים משמעותיים, פרט אולי לשילובם של מעבדי ה-Sandy Bridge וחיבור ה-Thunderbolt החדש שחשפה אפל עם עדכון ליין המקבוק פרו האחרון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה