יום רביעי, 24 בפברואר 2010

המצלמה הנעדרת


עיקר השמועות המיוחסות לדגם הבא של מכשיר האייפון ולמכשיר האייפד הקרוב להשקתו מתבססות על הטמעת מצלמה קדמית. בדיקה מעמיקה ברכיב המפתחים למערכת ההפעלה מגלה נתונים שמעידים לכאורה על הטמעה אפשרית של מצלמה. סבירות שנראה כזו בדגם האייפון הבא קיימת, לגבי האייפד, נאלץ כנראה לחכות
בעוד חלק ניכר מחברות הסלולר זונחות את המצלמה הקדמית במכשירים העתידיים, גלי השמועות הנוגעים לדגמים הבאים של מכשיר האייפון והאייפד שומרים על עקשונתם בדבר הטמעת המצלמה.
לא ברור כמה מאיתנו אכן ימצא שימוש במצלמה קדמית על גבי מכשיר האייפון, אף על פי כן, נקודה זו איננה מונעת מאתרי הסיקור לעסוק בכל פרט מידע ובכל רמז המקשר לאפשרות שמצלמה כזו אכן תמצא דרכה אל הדגמים הקרובים.
עם הצגתו של האייפד על ידי ג'ובס בכנסה האחרון של אפל, היו מי שניתחו מספר תמונות של המכשיר וטענו כי הדגם שהוצג על ידי ג'ובס הינו אב טיפוס וכי הדגם המקורי שיושק במרץ יכיל מצלמה. טענות אלו, מיותר לומר, משוללות כל ביסוס. אין שום הגיון שאפל תסתיר מידע שכזה בזמן שהיא מציגה את מגוון תכונותיו של המכשיר העומד בפני השקה קרובה.

ניתוח רכיב המפתחים למערכת ההפעלה של האייפון והאייפד מעלה רמזים למצלמה קדמית, לתמיכה בנורת פלאש ולתמיכה באפשרות לבצע שיחות ועידה. כעת יש אלו הטוענים שיתכן וחלק מן המאפיינים שנמצאו ברכיב המפתחים מתייחס לתאימות עבור חיבור מכשירים חיצוניים המאפשרים צילום או אחסון תמונות ולא עבור המכשיר עצמו.
אפל צפויה להציג בחודשים הקרובים דגם חדש למכשיר האייפון שצפוי להוות שדרוג של ממש מזה הנוכחי. אם להתייחס לאמירה של ג'ובס במסיבת העיתונאים האחרונה שקיימה החברה, יחד עם העדכון המעודן יחסית בין הדגם הנוכחי לקודם, סביר להניח שעדכון משמעותי לדגם האייפון הקרוב אכן צפוי לראות אור בקיץ הקרוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה