יום שבת, 20 בנובמבר 2010

שמועה: Mobile Me תהפוך לחינמית?

אחרי שהביטלס כבשו את אייטונז והטבלט של אפל הפך למציאות נפתחו שני תקנים לשתי שמועות חדשות שעשויות ללוות אותנו בחודשים הקרובים. הראשונה והמוכרת שבהן כבר הופיעה מוקדם יותר השנה ומתייחסת להפיכתו של שירות הענן של אפל: Mobile Me לחינמי. עכשיו יש גם הוכחות
גרסת המפתחים הסופית של אפל הפכה לסופית מעט פחות כשזו זכתה לעדכון שני במהלך השבוע החולף (4.2.1). ההשקה של עדכון מערכת ההפעלה iOS אל גרסת 4.2 קרובה מתמיד, יתכן וכבר במהלך השבוע הקרוב, הפעם אף אחד כבר לא ממהר לחתום על מועד ההשקה הרשמי.

כמיטב המסורת ועל מנת לאתר רמזים אודות מהלכים צפויים של אפל, גם הפעם נבדק העדכון בגרסת המפתחים בקפידה יחד עם מעבר מדוקדק אחר שורות הקוד המרכיבות אותו.

ניסוחי שגיאות המתייחסות לשירות Mobile Me ואשר מובנים בגרסת 4.2 חושפים כי שירות הענן של אפל מתייחס לחשבונות חינמיים המוגבלים לקבלת תמיכה עבור שירות Mobile Me באופן חלקי.

שירות הענן של אפל מעניק בשלב זה סנכרון בין כלל המכשירים המנויים בחשבון וכולל בין היתר את סנכרון אנשי הקשר, לוח השנה, הפתקים וההעדפות בדפדפן ספארי. כמו כן ניתן למצוא תחת השירות גם את Find My Iphone המאפשר לאתר את המכשיר ולשלוט עליו מרחוק כמו גם שירות אחסון בנפח מוגבל.

בחודשים האחרונים מלווה שמועת Mobile Me הנוכחית את כנסיה של אפל ונחשבת למהלך יחסית צפוי. קשה להאמין שהשירות יהפוך לחינמי באופן מוחלט, אך סביר להניח שחלק ממנו ינתן למשתמשים ללא תשלום בעבור סנכרון כלל המכשירים שברשותם. התחרות בין iOS לאנדרואיד יחד עם התאוצה שצוברים שירותי הענן יחייבו את אפל לפעול לתמיכה בתהליך זה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה