יום רביעי, 10 בנובמבר 2010

דיווח: iOS 4.2 תושק בשישי הקרוב, אייפד ישראלי מיד אחרי

אם לשפוט לפי אוסף הדיווחים שנפוצו לאחרונה באתרי הסיקור הטכנולוגים צפויה אפל להשיק במהלך השבוע עדכון משולש שיכלול גרסאות חדשות ל-iOS, OSx ואייטונז. וגם, האם האייפד ינחת בישראל כבר בימים הקרובים?
ראשונים להתעדכן בסבב הנוכחי יהיו ככל הנראה מערכת ההפעלה Snow Leopard שצפויה לזכות לעדכון 10.6.5 ואייטונז לגרסת 10.1. שתי התוכנות צפויות להעניק את התמיכה העתידית ברכיב ה-AirPlay וה-AirPrint שיאפשרו הזרמת תכנים למכשירים שונים והדפסתם באופן אלחוטי.

אם נתייחס לאחד הדיווחים הפרטניים יותר, מועד השקתה של iOS 4.2 נקבע ליום שישי הקרוב בשעה 20:00 שעון ישראל, אלא שאנו מטילים לא מעט ספק ברמת הדיוק של המידע שפורסם.

מידע אחר, מבוסס קצת יותר, קשור להשקתו של מכשיר האייפד על ידי אחת ממפעילות הסלולר הישראליות בימים הקרובים. בזמן שאפל טרם העניקה אישור למפעילות הסלולר ולאיידיגיטל לשווק את מכשירי האייפד בישראל, נראה שאלו בדומה לחברת באג, החליטו למצוא דרך עקיפה למכירתו באמצעות רכישה פרטית מצד גורם צד ג'.

לפי הדיווח, יתכן ומכשיר האייפד ימכר בישראל כבר בימים הקרובים מיד לאחר השקתה של גרסת 4.2 שתעניק לו תמיכה מלאה בעברית הכוללת גם מקלדת. ההשקה תתבצע על ידי אחת ממפעילות הסלולר המקומיות.

השקה רשמית של מכשיר האייפד בישראל נותרה כחידה, אלא שגרסת 4.2 המעניקה תמיכה מלאה בעברית רומזת כי יתכן ולא נאלץ להמתין יותר מידי. חברות הסלולר ואיידיגיטל עדיין ממתינות לאור ירוק מקופרטינו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה