יום שלישי, 27 באוקטובר 2009

חנות הדגל החדשה של אפל עתידה להפתח בקרוב


חנות ריטייל חדשה ורביעית במספר לאפל, עתידה להפתח בקרוב במנהטן. החנות החדשה צפויה להביא עימה עיצוב חדש ומהפכני לתפוח הגדול
מיקרוסופט החלה את דרכה השבוע עם פתיחת רשת חנויות ריטייל עצמאיות המזכירות במובנים רבים את מתחרתה מקופרטינו. מהלך קודם החלה אפל כבר בתחילת העשור הנוכחי כשפתחה לראשונה את חנות הריטייל שלה בשנת 2001 בארה"ב. היום מונה רשת החנוית של החברה כ275 חנויות ריטייל ברחבי העולם. מרביתם בארה"ב ואנגליה.

את המהלך, כמו רבים אחרים בעשור האחרון הגה סטיב ג'ובס. מאחר ומחשבי המק היו מבודדים ורבים לא הכירו או התנסו בהם, יצרו החנויות החדשות דרך ידידותית בה כל אדם יכול להכנס, להשתמש במוצרים השונים יחד עם הדרכה במקום ובין היתר גם לרכוש אותם מיד לאחר מכן.

הייחודיות במבנה החנויות של אפל, בדומה למוצרי החברה, מתרכז בעיצוב המדוייק והמינמליסטי המאפיין את החברה. חלק ניכר מהחנויות זוכות לגלי פירסום כבירים רק בשל הארכיטקטורה הייחודית המאפיינת אותם ומהוים לא אחת מוקד עליה לרגל לרבים מאלו המשוטטים באזור.

לאחר שאישרה אפל לפני מספר חודשים כי עתידה לפתוח חנות דגל חדשה במנהטן, החלה לא מכבר בתהליך בנייתה של האחרונה. החנות, רביעית במספר במנהטן, עתידה להפתח בקצה הצפוני של ברודווי ורחוב 67, לא רחוק ממרכז לינקולן וביה"ס המפורסם ג'וליירד. לאחר בנייה ממושכת וארוכה במיוחד הוצב לאחרונה על גבי המבנה הלוגו של החברה והכיתוב כי החנות עתידה להפתח בקרוב.

את חזית המבנה ציפתה אפל לאחרונה ביריעת קרטון ענקית דמויית בד אדום בו נוהגים לחשוף מוצרים חדשים. החנות שבנייתה נמשכת כבר זמן ממושך משכה בעבר סקרנותם של רבים ובין היתר נעשה שימוש בהליקופטר קטן ועליו מצלמה במטרה לדלות פרטים על עיצוב החנות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה