יום שני, 26 באוקטובר 2009

שובו של הטבלט: מידע עדכני


לאחר חודש נטול שמועות אודות המכשיר המתוקשר והלא קיים של אפל, חוזרות השמועות להופיע: שוב פליטת פה של בכיר בתעשיה ותמונות של חומרה השייכת ככל הנראה למכשיר המסתורי
במשך חודש פסקה קהילת המק בעולם לסקר את המוצר הדמיוני של אפל, הסיבה לכך היתה כאמור ההשקה הצפויה והקרבה של ליין המחשבים השולחניים. מידע שדלף במהלך החודש האחרון וחשף פרטים אודות רענון ליין המחשבים האחרון שקיימה החברה השכיח מעט את השמועות הפחות מבוססות על המוצר שמועד השקתו צפוי להתקיים רק בשנה הבאה.

שבוע לאחר ההשקה המשמעותית של אפל לחלק ניכר ממוצריה המרכזיים, מתפנים אתרי סיקור החברה בעולם לשוחח על העדכונים הבאים של החברה. על הכוונת: ליין המקבוק פרו שעשוי לזכות לרענון בקרוב (כך לפחות על פי נתונים שנתגלו בעדכון התוכנה של מערכת OsX) והטבלט של אפל הצפוי לראות אור לדעת אנליסטים רבים בתחילת השנה הבאה.

מקור השמועות
השמועה האחרונה שעסקה בטבלט של אפל התייחסה למקור מהימן ביותר הקשור למערכת הניו יורק טיימז שטען בסוף חודש ספטמבר כי המערכת עוסקת לאחרונה בהעברת תכני העיתון למערכות דיגיטליות שונות ובין היתר למכשירי טבלט. באשר לכך הזכיר המקור שיתוף פעולה עם חברת אפל.
לאחרונה נשמע מקור אחר השייך לניו יורק טיימס כשהוא מרצה בכנס העוסק בתקשורת דיגיטלית והתייחס לרצון לפתח אפליקציות דיגטליות להעברת התכנים כגון: האייפון, תקשורת אינטרנט סלולרית ו"מכשיר הלוח הקרב ובא של חברת אפל". חשיבותו של מקור מידע זה משמעותי במיוחד מאחר ומדובר באחד הגורמים הבכירים בתקשורת האמריקאית ומאחר ושיתוף פעולה בין החברות מתקיים כבר שנים.

שמועה נוספת המצטרפת לנוכחית היא תמונת מגירת סים ייחודית וחדשה השייכת למפעל המייצר חומרה עבור אפל והודלפה לא מכבר לאתרי סיקור החברה. לא ברור עדיין אם מדובר ברכיב חומרה השייך לאייפון העתידי או למכשיר אחר, אך מכיוון שהאייפון לא צפוי לעבור רענון בקרוב סביר להניח שרכיב זה אף הוא שייך לטבלט שעשויה החברה לשחרר בקרוב.

לראשונה מזה שנים, יש בשמועות האחרונות אודות הטבלט העתידי של אפל ביסוס נרחב ומהימן משמעותית מזה שזכינו לו בגלי השמועות השונים שאפיינו את מועדי ההשקה וכנסי החברה שהתקיימו בשנים האחרונות. הנתונים מצביעים על החציון הראשון של שנת 2010 כמועד השקתו של המכשיר.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה