יום ראשון, 3 ביולי 2011

שמועות: Lion תושק ב-14 ליולי, אייפד חדש באוקטובר

אפל משיקה את גרסת הפיתוח האחרונה של Lion - דיווחים מתייחסים להשקה רשמית ב-14 ליולי. וגם: אייפד 3 ואייפון 5 באוקטובר, כך על פי דיווח חדש שמגיע מ-DigiTimes
במהלך סוף השבוע האחרון השיקה אפל את גרסת המפתחים האחרונה של מערכת ההפעלה הבאה למחשבי המק: OS X Lion. גרסת ה-Golden Master מהווה את שלב הפיתוח האחרון, אם כי חשוב לציין כי לעיתים נוטות חברות תוכנה לשחרר מספר גרסאות Golden Master כך שאין הדבר מעיד בהכרח על השקה קרובה.

שמועות שעשו דרכן אל הרשת מייחסות את ה-14 ליולי כמועד ההשקה הרשמי של Lion, מספר דיווחים אף מציינים כי יתכן וההשקה תתקיים במקביל לרענון ליין מחשבי המקבוק אייר.

השקת מערכת ההפעלה הקודמת למחשבי המק (Snow Leopard) אף היא עמדה במרכז אינספור ניחושים הנוגעים למועד ההשקה, אלא שברגע האחרון הפתיעה אפל ובחרה להשיק את Snow Leopard מוקדם מהצפוי.

לכשתושק, תהיה OS X Lion זמינה לרכישה והורדה בחנות האפליקציות למק תמורת 29 דולרים.

DigiTimes: אייפון 5, אייפד 3 באוקטובר

אפתח בהסתייגות: במרבית המקרים אינני נוטה לפרסם דיווחים המתפרסים באתר DigiTimes מבלי שהם זוכים לתימוכין מצד מקורות נוספים. DigiTimes נחשב לאתר המקורב למפעלי הייצור האסייתים העובדים בשיתוף פעולה עם אפל ולרוב מדליף מידע הנוגע לפן החומרתי. בשנים האחרונות הדליף DigiTimes מידע שנתגלה מספר פעמים כבלתי מדוייק ועל כן מומלץ להתייחס לדברים במשנה של זהירות.

לטענתו של DigiTimes השקתו של דגם חדש למכשיר האייפד צפויה להתקיים במהלך חודש אוקטובר והוא יהיה דק וקל יותר מהדגם הנוכחי. עוד מציין האתר כי גם המסך של הדגם החדש צפוי לזכות לרענון ולהפוך חד יותר מזה הקיים בשני הדגמים הקודמים שהושקו עד כה.

באשר לאייפון טוען DigiTimes כי המפעלים ערוכים לייצור המכשיר כבר במהלך חודש אוגוסט לקראת השקתו הרשמית בסתיו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה