יום שלישי, 24 באוגוסט 2010

איימק, גרסת המגע

שמועות אודות מחשבי איימק בעלי מסך מגע מלווים את התעשייה מיום הצגתו של האייפון. פטנט שרשמה לאחרונה אפל מלמד כי החברה אכן מתעניינת באפשרות שכזו אך מעורר ספק רב ביחס להשקה קרובה
איימק בעל מסך מגע נחשב בעיני רבים כשלב האבולוציוני הבא של המחשבים המשולבים של אפל. לאחר השקתו של האייפד היו שחשבו כי ליין מחשבי האיימק יעבור את השינוי המיוחל כבר ברענון השנתי שלו שהתקיים לא מכבר אך אפל הסתפקה בעדכון חומרתי בלבד.

פטנט שרשמה לאחרונה אפל מלמד כי החברה אכן חושבת על שילוב מסכי המגע אל ליין המחשבים השולחניים שלה. הפטנט חושף עיצוב ייחודי המעניק למסך אפשרות לרכון מעט ולאפשר נגישות בתצורה נמוכה ונוחה עבור שימוש מגע לצד שימוש סטנדרטי במחשב.

הפטנט החדש חושף גם חיישנים שיזהו את שינוי תנוחת המסך ויורו באופן אוטומטי על קליטת הנתונים מהמקלדת והעכבר או מנגיעה במסך בהתאמה.

ספק רב אם מחשבי האיימק טאצ' יופיעו בשנה הבאה, בשלב זה נראה כי אפל בודקת לפחות את האפשרות לפתח מחשבים שישלבו את מסכי המגע עם ליין השולחניים שלה. עם זאת יש לזכור כי מאחר ותמיכה בתצורת מגע מסוג זה איננה מוטמעת באופן מלא במערכת ההפעלה Snow Leopard, מחשבים שכאלו יופיעו ככל הנראה רק לאחר הצגתה של מערכת ההפעלה הבאה למק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה