יום רביעי, 14 ביולי 2010

שמועה: דגמים נוספים למכשיר האייפד

שמועה המתייחסת להצגתם של שני דגמים נוספים, קטנים יותר, למכשיר האייפד רומזת כי הם צפויים להגיע אל השוק לקראת תקופת החגים הנוכחית
חודשי הקיץ הם הזמן הגרוע ביותר לרכישתם של מוצרים טכנולוגים. ברם, הייתי ממליץ למרבית המשתמשים המעוניינים לשדרג את מכשיריהם להמתין עד לחודש אוקטובר.

לקראת תקופת החגים המתקיימת בארה"ב במהלך חודש דצמבר מקפידות מרבית חברות האלקטרוניקה להעמיד את ליין המוצרים החדש שלהן בכדי להצליח ולהתחרות על כיס הלקוח בחלון הזמן הרווחי ביותר עבורן.

מאחר וכך, רוב ענקיות הטכנולוגיה מציגות מכשירים קרוב ככל הניתן לתקופת החגים אך רחוק מספיק בכדי לייצר פרסום ובאזז לצד שיווק ועדכון מלאי המכשירים בחנויות הקמעונאיות.

במהלך חודש ספטמבר נוהגת אפל לעדכן את ליין הנגנים שלה באירוע אותו מנצלת גם להצגת מכשירים שונים המיוצרים על ידה. השנה מתרכזות השמועות בחנות אייטונז שצפויה להפוך למקוונת, בעדכון דרמטי לאייפוד טאצ' שצפוי לצמצם את הפער מול האייפון החדש ובעדכון מכשיר ה-Apple TV.

שמועה המתייחסת להצגתם של שני דגמי אייפד קטנים יותר מבוססת על הזמנה שנעשתה לכאורה מצד אפל למול אחת מספקיות החומרה הטייואניות שלה עבור מסכי OLED. ההזמנה מיועדת לרבעון האחרון של השנה הנוכחית ולקראת תחילתה של השנה הבאה.

ספק אם השמועה אכן מבוססת, זאת בהתחשב בעובדה שנכון לכעת אפל כבר מציעה לא פחות משישה דגמים של מכשיר האייפד. מעבר לכך, מסכי ה-OLED נמצאים כעת במחסור בשוק המסכים העולמי.

אף על פי כן, הייתי ממליץ להמנע מלרכוש מוצרי טכנולוגיה לפני חודש אוקטובר. תקופת החגים ותחילת החורף הם המומלצים ביותר לרכישת מוצרים חדשים, מעט לאחר הצגת ליין המכשירים המעודכן מצד חברות האלקטרוניקה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה