יום חמישי, 3 בספטמבר 2009

כנס אפל הקרוב - ריכוז מידע


כנס המוזיקה של אפל יתקיים ביום רביעי הקרוב. השמועות לקראת הכנס החלו הרבה טרם הצהרת החברה אודות קיומו של הכנס עצמו, אלו הפרטים שהצטברו עד כה
רענון ליין הנגנים
: אפל צפויה לרענן את ליין האייפודים שלה. הסברות עד כה מדברות על השינויים הללו:
הוספת מצלמת סטילס לנאנו, הוספת מצלמת וידאו לטאצ'.
מעבד חזק יותר לטאצ' שיצמצם את הפער עם המעבד החזק החדש של האייפון ליצירת תאימות לאפליקציות
הוספת צבעים נוספים לנגן השאפל
הוצאת האייפוד קלאסיק ממחזור היצור

קוקטייל: אפל צפויה להציג בכנס הקרוב מוצר חדש שיכלול בתוכו מדיית מוזיקה ותוכן משולבים, מעיין אלבום וירטואלי שיכלול תכנים נוספים פרט לקבצי מוזיקה.

אייטונז 9: תוכנת המוזיקה של החברה צפויה לעבור עדכון ולאפשר תמיכה בקוקטייל, ברשתות חברתיות, תעלה את רמת התאימות למערכת ההפעלה החדשה של החברה ויתכן ותאפשר ממשק חדש לארגון האפליקציות על גבי מכשיר האייפון והאייפוד טאצ'.

קושחה 3.1: קושחת האייפון והאייפוד טאצ' תטפל בתקלות רבות שנמצאו בגרסת 3.0 של החברה, צפויה להוסיף תמיכה במשלוח הודעות mms על גבי רשת at&t, לייצר תאימות לאייטונז 9, יתכן ותפתח יכולות בלוטות חלקיות של המכשיר לשיתוף קבצים פנימיים בלבד.

מכשירים חדשים: צפוי שנזכה לעדכון של חלק ממכשירי החברה אולם מכשירים חדשים כנראה שלא נזכה לראות שם. המכשירים המוזכרים לאחרונה כאפשריים להכרזה הם מכשיר מגע (טבלט) ועדכון לאפל tv. סביר שאת שניהם לא נזכה לראות בקרוב.

סטיב ג'ובס: כנראה שלא נדע ממש עד הרגע האחרון אם יעביר חלק מהמצגות או לא. במידה וכן, סבירות קיומה של הקטגוריה הקודמת תגבר.

כמו כן, סביר מאוד להניח שהכנס יפתח בסקירה קצרה אודות מערכת ההפעלה החדשה Snow Leopard ששוחררה לשוק שבוע שעבר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה