יום שלישי, 28 ביולי 2009

גל השמועות מתחזק: מחשב טבלט, שוב בראש


מחשב הטבלט האגדי מבית אפל, זה שמעולם לא הוכרז או שווק נמצא בראש גלי השמועות הצובר תאוצה טרם כל אחד מאירועי ההשקה של החברה.

בימים האחרונים פירסמו כמעט כל הבלוגים והפורטלים החשובים ברשת האינטרנט כי אפל צפויה להכריז על מחשב טבלט מתוצרתה כבר באירוע המוזיקה הקרובה שתערוך בחודש ספטמבר.
המקור הנוכחי עליו מתבססים אתרים אלו קשור לעיתון סיני ולמקור המצוטט בו האומר כי מחשב טבלט יראה אור כבר בכנס המוזיקה הקרוב של החברה. המכשיר יהיה בעל מסך בגודל 10 אינצ', לא יהיו לו יכולות טלפוניות אך יאחוז ביכולות רשת, הוא יתממשק לאייטונז ויאפשר צפייה איכותית בקבצי מדיה מבוססי וידאו.
אם אכן יוכרז מכשיר מסוג זה בכנס אפל הקרוב, צפוי המכשיר להתמודד ישירות מול מכשיר הKindle מבית אמאזון המשמש כגיליון אלקטרוני וזכה לפופולאריות רבה בארה"ב על בסיס האפשרות שלו להוריד ספרים מרשת האינטרנט ולקרוא אותם ע"ג המכשיר. מכשיר מסוג זה יהווה גם פלטפורמה איכותית ונוחה לניגון מדיה רחבה יותר כגון סרטים וסדרות טלויזיה ויוכל להעלות את רווחי החברה על שיווקי התכנים שמאפשרת דרך חנות האייטונז.

ספק רב אם אכן נראה מכשיר טבלט כבר בכנס המוזיקה הקרוב של החברה בספטמבר. לעיתים נראה כי פיתוחו של מכשיר הטבלט אותו עתידה לכאורה אפל לשווק נולד בשמועות ברשת. בעבר היו שמועות עיקשות יותר מלוות באינספור תמונות "אותנטיות" של המכשיר: שכאמור מעולם לא הוצג על ידי החברה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה